17.04.2012 - Kommer sent, ramlar in, utan ursäkt.

dagen idag bestod av att vakna klockan tre och ha lite ångest och så vidare.
struntade i skolan imorse eftersom att jag hängde över toalett kanten inatt, åter igen.
mattias väckte mig runt halv fem imorse av att jag låg och grät samt vred och vände på mig som en tokstolle.
förstår inte varför jag ska må så illa hela tiden, det börjar bli riktigt tröttsamt, jag menar jag har haft såhär i månader, men som sagt så vet vi ju redan att det är så med mig.
äsch, snart kommer mattias och victor hem och då är det hockey tittandes som gäller om jag minns rätt.
ursäktar den överdrivna bildredigeringen och säger hejdå, för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0