12.04.2012 - Kameran glider över guldgula fält

nu är klockan strax efter halv ett och jag befinner mig just nu i slutdesinationen grästorp!
eller ja, der har jag ju gjort i några timmar redan, menmen.
för att tala om bilresan då, den gick ju inte riktigt som den skulle, bilen börja krånga halvvägs och det blev mycket stannande då och då för att kolla läget.
men vi klarade oss iallafall, och blev tillslut upphämtade i borås av mattias pappa.
vägen därifrån var bara en massa mysiga småvägar, förbi gamla hus och guldgula fält, samtidigt som att en röd sol som lyste upp hela himlen rosa precis var påväg ner.
i den stunden mådde jag ska ni veta, det var så underbart otroligt vackert överallt!
nej, nu ska jag gosa ner mig bredvid min halva, vi hörs nog imorgon, puss.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Andra bilden var grym!

2012-04-12 @ 09:23:03
URL: http://hejvasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0