06.04.2012 - helvetesnatt

hej på er, jag hoppas att ni mår bra, för det gör fan me inte jag!
haha nejmen, om man ska tala om igår då, jo då drog ju vi alla till roxy och åt och firade mattias.
och efter det så drog vi till o'Learys och satte oss där lite.
och jag vet inte om jag nämnde att jag har fått tandvärksproblem, men de kom fram där iallafall.
jag var verkligen påväg att börja gråta hela tiden så tillslut följde matte med mig hem till honom och jag trar fan aldrig att jag har varit med om en sådan långvarig smärta någonsin.
jag grät, nästan skrek för att jag hade så ont, och jag kunde inte stå upp, knappt sitta upp och ja, allt var bara åt helvete just då, och jag måste nog ha skrämt iväg mattias ganska så rejält då haha.
men tillslut så fick vi åka till sjukhuset och där fick jag något smärtstillande och så vidare.
då trodde jag att det skulle funka eftersom att jag hade tagit fem värktabletter, men tror ni det hjälpte?
inte ens värktabletter ville hjälpa till, så där låg jag med smärtorna igen.
tillslut så fick jag lägga mig med kallt vatten i munnen, som var det enda som funkade, för stunden.
men ja, sådär låg jag, bytte vattnet i munnen varje minut, men ibland lyckades jag somnade till och då dregglade jag ju ut vattnet på mig själv och vaknade, haha jag tror nästan att mattias säng var som en pool där i ett tag!
nejmen, vid åtta på morgonen lyckades jag somna, eftersom att jag var så otroligt hög på medicinerna, och kom upp vid två idag.
så idag då, jo idag så åkte vi upp till st. erikssjukhuset och gick till någon akuttandläkare som då tog en titt i min mun, eftersom att den jag var hos senast var så otroligt nonchalant.
det visade sig att jag hade en gömd visdomstand längst in i käken som hade blivit inflamerad, vilket orsakade all smärta i resten av tänderna, så nu är det pencilin tre gånger dagligen som gäller.
det är alltid något med mig ska ni veta, jag klarar mig aldrig ifrån att ha något över mig hela tiden.
aja, efter det här otroligt långa inlägget (haha) så säger jag godnatt till några bilder ifrån igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0