04.04.2012 - rage against society

då var utställningen rage against society avklarad, och jag kan stolt säga att det gick mycket bättre än jag trodde!
var ju inte så jätte nöjd och så, men fick faktiskt tillbaka riktigt bra respons.
det var ett par som kom fram och hade frågor och när jag även skulle gå kom min lärare fram och sa att det var många som hade kommit fram till henne och sagt att de tyckte om min bild jätte mycket.
och det gör en ju inte annat än riktigt glad i magen!
hårda jobbet där i slutet lönade sig ju verkligen, och det känns asbra!
nej, nu blir det att kolla film och så med mattias, som var busig och öppnade hans presenter idag istället.
det var ju bra att han blev nöjd och passade i presenterna alldeles gallant!
nu får vi ta och höras senare tycker jag, med vänliga hälsningar en jennie på världsbäst humör.
här har ni min bild, och vad den står för kan ni läsa på bilden under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0