15.09.2011 - torsdag grönan daniel adams ray & bildbomb

okej, var i skolan, började ju 1 och slutade 3.
så när jag sluta åkte jag hem och bytte om och sådant sen mötte jag upp johanna för att åka till tc.
sen mötte vi upp aleks jonna och michelle vid plattan och tog spårvagnen till grönan.
vi gick runt där och luffade typ.
fick åka popexpressen och flygandemattan och katapulten också.
haha när jag åkte popexpressen fick det mig att tänka på när man var 14 och hade guldkortet och hängde vid popexpressen dagarna långa, haha mitt första bloss tog jag där utanför också.
vilka minnen hahahah.
menmen, senså ställde vi oss vid scenen och väntade på att daniel skulle börja.
ooh han är så jävla snygg, söt, fin, vacker allt!
menmen, när det slutade gick vi hela vägen till tcentralen i regnet, mys det med.
och när jag kom till skogås så drog jag hem till malle och umgicks med henne och natte i ett tag.
sen drog jag hem, that's about it.

dagens facelook :PPPpppPPppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0