10.09.2011 - lördag vol.2

okej, jag och malle drog ju ifrån kimy runt 9, och då gick vi hem till malle snabbt tills vi sedan tog tåget till söder.
där hämtade vildemorsan upp oss och skjutsade oss ut till värmdö till malles andra klasskompis.
vilket jävla krångel det var att hitta ut till hennes hus alltså haha!
men vi kom dit iaf och det var väldigt trevligt folk.
märkte en sak där borta, och det är att jag verkligen suger på biljard, herregud.
menmen, sen kom vilden och hämtade upp oss igen vid halv 3 och så åkte vi hem till skogås.
tog ju typ en och en halv timme att åka hem, så det var perfekt.
malle deckade i bilen dock men jag satt upp rak som en nattugggla.
dock så hade jag världens ångest på vägen hem, för då upptäckte jag att jag tappat mammas busskort.
vet inte hur man lyckas med det var iallafall första gången jag tappar något, så någon gång måste ju vara den första!
annars för det förävrigt en väldigt värd kväll.

miranda och makaronen, hahhaha
Trackback
RSS 2.0