02.09.2011 - fredag

okej, denna dag spenderades först i skolan och sedan så träffade jag jonna aleks och jolinn.
sen drog vi hem till filipe i vega, jävlar vilken läskig väg man behövde gå till honom.
typ skog och sen skog och sen lite mer skog..
hade det jätte trevligt där osv, och hans 2 moppsar, åååh.
en var en riktig köttbulle och den andra var typ galen.
har två rivsår på ena ögonlocket av den vilda, haha trodde jag skulle bli blind igår :(
nejmen senså tog jag jonna och aleks en buss där ifrån som gick halv 2 tror jag.
hahaha busschaufffören var så episk!
''varsågod.. det var så lite så... LALALLALALALLALA''
hahahahhahaahaha dör!
men anyways så satt vi och chillade i skogås centrums busskur i väntan på aleks nästa buss.
roligaste jag haft på länge!
senså gick jag hem och deckade i min säng :))))))) slut på kvällen.

söta söta jolinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0