24.10.2011 - måndag

hallå där!
jag kom precis hem ifrån södertälje, där det även fanns en big mac & company och väntade på mig.
usch vad äckligt mac donaldsmat är alltså, blä.
fattar inte hur man kan ta donken före burger king, det är fan inte okej!
wellwell, idag så försov vi oss, tills väldigt sent...
så det blev ingen skola för någon av oss, menmen, vad gör det om 1000 år.
haha hans ord.
anyways, ska sätta mig och kolla igenom några av bilderna på malin sen och dela med mig lite.
vet fortfarande inte vilken jag ska använda på fotomässan, får väl se helt enkelt.
men nu känner jag för att ta ett varmt bad med musik i lurarna.
och det ska jag ta och göra också, hörs senare!

bjuder på en liten oskarp pussbild på mig och johannis, hjärtar dig

Kommentarer
Postat av: Johanna

nämen! ser ut som skalman, hahahaha, puss påre

2011-10-25 @ 20:41:56
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0