23.10.2011 - blablalba

jahap, kanske inte den roligaste kvällen, fast den behövdes.
fast jag är en som person som har svårt för att inte göra något, får seriöst panik när det blir så.
så nu av 3 timmars ensamhet sitter jag här med ångest.
helger är till för att ha kul, varför sa jag emot det för, vet att det blir såhär.
borde inte tackat nej till förslag och suttit ensam och tjockat istället...
nä, nu är jag sur.
okej ne inte så, eller lite, eller något :(
nästan så att jag vill gå ut på en promenad nu, och sakna dig.
eller nej, ska ta ett 5e glas cola och fortsätta tycka synd om mig själv, pusshej världen, hoppas ni har tråkigt :(

HELLO xDDDDDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0