22.10.2011 - igår idag och nuet

hej på er!
igår så var ju somsagt ebba och malin hemma hos mig tills ebba drog.
jag och malin var höga på cola igår eller något, för sådär störda har vi aldrig varit tillsammans haha!
mamma frågade till och med om vi hade rökt på när vi satt och åt, haha helt värt!
vi kunde inte sitta still, eller hålla tyst, och ja.. det var ju inte ord direkt som kom ut ur våra munnar..
menmen sen så fick vi ett sms och gav oss vidare till södertälje för att gå på pardejt.
haha okej skoja, eller något.
nä men det blev ju inte som vi hade förväntat oss.
slutade med att vi 4 spenderade några timmar på södertäljes akutmottagning.
jag nämnligen tappade luften konstant och fick grova smärtor i bröstet ifrån ingenstans.
kunde inte röra mig, så fort jag rörde mig högg det till och så fort jag försökte lägga mig tappa jag luften.
ja det var riktigt skumt och alla blev så rädda så vi fick dra till akuten haha....
det var något med mina muskler som spökade och efter att ha haft så konstant i 2 timmar så släppte det lite!
så det var ingen större fara med mig inte!
vi kom iaf tillbaka vid 12 halv 1 och så satte vi på någon bergsklättrarfilm...
ja det var ju inte den roligaste filmen om man säger så, men ska inte klaga, zäta fick tillräckligt mycket klagomål igår faktiskt haha.
wellwell, vi sov över där iallafall och aa, nu är klockan 10 och jag kom precis hem.
är helt seg och snurrig så känner bara för att ligga inne.
så nu tar jag colan chipsen dippen chokladpuddingen maraboun och serien och säger hejdå!
och ja, blev en bok till inlägg, sry för det haha..

och här har ni en liten knasig bild på mig och malin som avslut, moshmosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0