18.10.2011 - seg jävla fucking tisdag

okej, hej osvosvosov.
natten spenderades i södertälje, som vanligt typ.
jag hade tydligen somnat när vi kollade på film så nu finns det en fin video på mig snarkandes.. super!
haha nejmen vi gick väl och la oss runt 4 5 någonting sen efter.
imorse var det ju inte den finaste morgonen om man säger så, äckelväder rättare sagt.
ba spöregn och helt jävla segt!
wellwell, slutade as usual 20 i 6 och det tog 2 timmar för mig att komma hem :))))
strömavbrott och blö, inte rätt väder för strömavbrott heller!
menmen, skulle egnetligen ha träffat min fina johanna nu men jag är så otroligt seg efter äventyret idag.
men puss på dig iaf, får kolla film med dig och din familj någon annan dag lovar :D
wellwell, badade i babyolja för ett litet tag sen också.
vet inte varför men min hud har börjat spricka och blivit jätte torr, blir bara värre och värre.
så nu har mamma köpt massa krämer så får hoppas att det hjälper!
och nu fick ni veta hela min livs story tp, inte med mening..
okej ska avsluta nu innan det här blir ett brev också, lateeeer!

bjuder på 3 bilder som togs i helgen på johanna, så snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0