03.10.2011 - måndag

hej på er, ja som sett så har inläggen haft sitt egna liv den här helgen...
har ränt runt en jävla massa och knappt rört en data.
men kan iaf berätta att i fredags spenderades kvällen och natten i trosa hemma hos malin.
kom över lite folk och det hände sånt som stannar där, ja ni vet.
hahah vet inte ens själv vad jag mena men det blir nog asbra iallafall!
på morgonen till lördag mådda jag nog det sämsta jag gjort på länge.
fy alltså, att äta en blåbärspaj på en hel dag och sen dränka kroppen var ingen bra plan.
menmen, drog till södertälje med ebba sen och käka på donken som förövrigt satt så himla bra, åh colan <3
opch sen spenderade vi kvällen där hos en kompis och några till, tills ebba sen drog tillbaka till malin.
och jag blev tvungen att stanna.
sov där iallafall osvosv.
nu är det måndag och jag ska börja fixa mig nu för att åka till tälje och spendera natten där igen.
så vi hörs nog imorgon eller något. later alligator

hittade tyvärr ingen roligare bild

Kommentarer
Postat av: ebba

;););

2011-10-03 @ 18:46:25
URL: http://tasmaniandevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0