27.11.2011 - söndag

när jag skulle åka hem igår så blev det inte så.
åkte hela vägen till södertälje kl 1 sådär halv full och mådde asbra.
kändes som en ren jävla evighet!
menmen, kära 3 vännerna och jennie hookade upp på centralen.
så gick vi till en lekplats.
gick inte så bra till, tror alla var påväg att spy där i ett tag.
ni vet sånna där snurrstångar, som snurrar när man ställer sig på dom?
ja, sånna lekte 4 fullisar med igår, haha nä usch vad dåligt man mådde efter det alltså!
sen vid 3 4 så drog vi hem till tengis och slaggade.
och aa, jag kom hem för ett litet tag sen, och när jag kom hem väntade ett par lakritspipor på min byrå!
bästa i världen, tack mamsen.
men nu ska jag duscha, skola imorn joo, woooow, nemen pusshej.

älsklingar och två randoms som ville vara med, underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0