22.11.2011 - tisdag

hej bloggisläsisare, här sitter lilla jag och lyssnar på mamma svära åt damsugaren.
den verkar inte vilja sammarbeta med henne...
idag så var det skolan som gällde, hade 1 lektion sen webbdesign och utvecklingssamtal.
utvecklingssamtalet gick väl.. inte så bra.
har varit borta nästan halva tiden av den här terminen, bara några procent ifrån halva.
fatta hur illa det är, skäms fan över mig själv.
men efter det så var det att sätta sig på tåget i mörkret och fara hemmåt.
igår så snodde jag min pappas sköna tröja, som typ var en polotröja.
och så kom saxen fram och heheh lite klippning.
hoppas inte han saknar den, eller iochförsig när jag kom innan för dörren idag sa han ''åh vad fin tröja du har köpt jennie, den ser så himla mysig ut'' .... ''TACK PAPPSEN'' springa in på rummet.
busigt vet, blev en liten nattpromenix med lillebrorsan igår också, och med älsklingen såklart.
kameran alltså, så här kommer lite onödiga bilder.

och så kom tröjan och kortare håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0