20.11.2011 - söndag

hello, nu sitter jag här med ett svullet knä och johanna.
note to self: sluta gå emellan killbråk jennie, det gör ingen nytta.
hah nejmen hade det askul hos emilia igår, verkligen askul.
massa fina vänner där som gjorde det bra, till en början iallafall...
precis när vi skulle gå så bestämde sig alla killar för att börja bråka & slåss, vad är det för fel på killar egentligen!?
ja och jag är en sån person som verkligen HATAR bråk, det finns seriöst inte i min värld.
det är det omognaste och det mest idiotiska i världen, så jag går liksom alltid emellan.
har väl fått ett par smällar pga jag ska göra det, och igår fick man en bruten tånagel och blåsvullet knä, HAHA.
äsch, men, får skylla mig själv right.
nu ska jag umgås lite med min johanna och sedan åka till södertälje.
hörs imorgon tror jag, puss!

tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0