19.11.2011 - fotomässan 2011

kom precis hem ifrån att ha varit på fotomässan med ebba och malin.
tycker det var bättre utställning förra året, men jag klagar inte hhiehiehe.
btw så var min bild med på svt nyheter.
simon skrev till mig och ba ''jennie, din bild var med på nyheterna.''
så kollade jag nu på internet och så filmade dom enbart på min bild i ett såntdär inklipp.
lite kult faktiskt, hihi :)
menmen, ska börja fixa mig nu och sedan gå home till mallisch.
och sen ska vi hem till millan och ha kul, osvosv.
hörs sen eller imorgon eller kanske aldrig, who knows!

fotomässan osv

Kommentarer
Postat av: hanna

kan du inte lägga upp den bilden som du ställde ut på mässan :)

2011-11-21 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0