07.11.2011 - måndag

hallådär, hann inte göra någon uppdatering igår om i lördags för då var det tälje som gällde, as usual.
aja, kan väl börja med att säga att, jag hatar livet lite nu när skolan börja.
nä men det kändes så otroligt hemskt att börja igen!
aja jullov snart iaf.
menmen, i lördags så drog jag ju hem till malle där ida pao och linnea var.
och jag och malle fick ett ryck om att vi ville klä ut oss till dockor, haha.
så blev det också, vi var ganska så söta faktiskt.
men sen åkte vi till älvsjö och till rasmus och johannas lokalfest.
haha lite blickar fick man ju... lameassbitches.
nä skoja men aa, det var kul så länge det varade iallafall.
sen vid två så drog vi på ''efterfest'' här i skogås hemma hos adam.
var kul att träffa massa folk man kände där liksom, nä men vi drog väl där ifrån runt halv 4 eller något.
så var det bara hem och lägga sig i sängen, somnade väl kanske vid 5 eller något, blöblö.
fast alltså, nattbussen från gullmars var fan det roligaste på länge.
hahaha åh pao, hon sjöng på britney spears hela jävla vägen med sig hesa röst, fyfan vad vi garva.
och paois bara så du vet så har jag det på film i mobilen ;);););)

blir ju tyvärr mer iphone bilder, men ville bara visa hur vi såg ut hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0