05.11.2011 - saknaden växer och växer och växer och växer och växer och växer.. ni fattar

Sitter här nu och känner mig så otroligt ensam.
hatar det här, jag menar när man varit med någon KONSTANT i ett par dagar,
och sen när man då inte är med varandra längre så känner man sig ensamare än någonsin förr.
tror nog ni fattar vilken känsla jag menar?
suttit och bläddrat igenom lite i bloggen och, gud vad mycket jag glömt.
det fick mig på lite bättre humör iallafall, minnen är alltid lika fint och alltid lika värt!
menmen, nu ska jag typ äta mig tjock eller något sådant, puss.

bilder ifrån i vintras, jag saknar mitt svarta underhår och jag saknar fotostudiostunderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0