01.11.2011 - första november

serri, det är jul snart! eller iallafall första advent.
det går så snabbt alltihoppa, till och med löven är på g bort nu!
kan det inte vara höst längreeee.
aja, jonna aleks och jolinn kom hit och gästade mig igår.
låg och kollade på tv med ljus chips och hela köret, haha så himla ensam.
nemen orkade inte göra något men dom kom hit sen iallafall.
så satt vi på sängen och snackade i flera timmar tills vi alla sov i min säng.
blev lite trångt men sånt är ju mysigt det med!
dom drog nyss och nu sitter jag här inlindad i mitt täcke och är trött.
idag bär det nog av till södertälje, och sen imorgon eller på torsdag åker vi till grästorp i några få dagar.
ja men nu har jag inget mer att skriva, pusshej!

en fin iphone bild på hur det såg ut igår, mysis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0