01.05.2011 - ny månad

jag brukar inte göra såhär, ja jag menar att skriva av mig på bloggen.
men någongång så kan man väl bli sådär personlig.
jag fattar inte att gamla kompisar fortfarande klagar eller chockas över hur jag ändras.
okej att ni gjorde det då det började i 8an, men vafan 3 år senare och man håller fortfarande på.
och sen när jag började 1an så liksom ville jag bara vara mig själv, utan att ha era åsikter.
liksom people changes, inte som att jag alltid skulle va lilla dancehall jennie som gick med färgglada kläder.
man växer upp.
vad man än gör så är ingen nöjd, finns alltid någon med deras små nyp.
och folk med deras irriterande kommentarer.
jag klarar det inte, det är bland det värsta jag vet, när folk säger saker dom vet sårar.
liksom varför, fattar inte.
vill bara bort ifrån allt negativt för jag orkar seriöst inte.
jag vill vara som nisse och inte bry mig om något! hahahaha, nejmen.
jag tar åt mig, jävligt mycket.
men jag vet inte vad jag skulle göra utan min mathias.
fyfan, vad du betyder. jag kan inte tänka på att inte ha dig i mitt liv.
alltså nu efter allt så finns inte den tanken i mitt.
du finns verkligen ALLTID där för mig, och jag kan göra exakt allt med dig.
finns inte en endaste sak jag behöver skämmas över.
åh jag blir tårögd av att skriva om dig, finns så mycket jag skulle kunna skriva som jag inte ens finner ord för.
jag är bara så himla kär, aldrig varit såhär kär.
mer behöver jag inte skriva för du vet allt redan, tack för att du finns, tack liene för att du finns, hah.

du är bland det bästa jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0