So this is how it goes. Well I, I would have never known. And if it ends today, Well, I'll still say that you shine brighter than anyone

för prick 1 år sen 2 månader och 36 dagar sen så fick jag höra din röst på riktigt,
inte på en video ifrån en annan kontinent.
för exakt så länge sen stod du några cm ifrån mitt ansikte och såg mig i ögonen.
för exakt så länge sen såg du mig i ögonen och pratade med mig, gav mig komplimanger.
för så länge sen kunde jag känna din andedräkt nudda mitt ansikte.
för så länge sen höll du i min penna och i mitt block och skrev ditt namn.
för så länge sen höll du i min hand löst samtidigt som du skrev ditt namn på min arm.
nu är det bara ett minne, det största minnet någonsin, något som gjorde mig så lycklig.
dit vill jag tillbaka.
jag vill. förebild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0