31.05.2011 - så jävla freakin' pepp

nu är klockan 00.21, alltså tisdag.
börjar halv 11 imorn, skönt.
ooooocccchhhhh, nu har jag och malin våra siesta biljetter!!!!
och både resan dit och hem.
ååååh jag är så jävla pepp på att dra dit och se massa fina artister.
liksom... seriously guys, the kooks, adept, her bright skies, adrian lux, asking alexandria, kadawatha, wolfmother, YOUNG GUNS!!!!!!!!
massa artister att se fram emot, hoppas bara vädret är på vår sida.
bussen går ifrån terminalen 07.25 på onsdag och tar 8 och en halv timma till skåne.
det bästa vi kunde få på så här kort varsell.
äsch det blir trevligt.
är så himla sjukt jävla helt typ fett jätte pepp.
matte ska sova här imorn så jag får gosa med honom innan vi ska vara ifrån varandra i 4 5 dagar.
nä nu känner jag mig lite trött och borde bära mig av till sängen. tjollallalhejejje

imorn. då jävlar kör vi.

Kommentarer
Postat av: Johanna

whuuuut? THE KOOKS?! ADRIAN LUX?! WOLFMOTHER?! vill också.

2011-06-03 @ 21:50:34
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0