30.05.2011 - lördag söndag måndag bildbomb bibel

okej, kan väl börja med att berätta om lördagen.
jag och matte drog ju hem till joel och nick som hade fest, så jävla lyckad kväll.
vi kom dit runt 8 och då var det inte så mycket folk där än.
sen ju senare klockan blev ju fler små tomtar kom det, ovanligt liksom.
nejmen det var jätte trevligt folk och åh det var så jävla kul haha, vill tillbaka nu.
och utanför deras gård finns det en sådär karusell, ahhahaha såjävla kul att åka på.
ja men aa, kvällen var bara jätte lyckad och fin.
vid 3 halv 4 så gick jag malin matte och fredrik hem till mig så sov vi alla i min dubbelsäng.
haha mysigt va.
sen på morgonen så åkte vi alla, jag och malin drog till huddinge och åt på donken, satt perfekt.
sen kom ebba och ylva så satt vi och pratade om det man kom ihåg.
sen efter det så gick vi hem till ebba i någon timme och sen åkte vi alla hem.
och sen på kvällen så åkte jag hem till matte och sov över där.
idag så var jag ledig ifrån skolan eftersom 3orna tog studenten, men jag gick dot och jobbade iaf så duktig som jag är.
skickade in en restuppgift så det var något iaf.
senså åkte jag hem och nu så sitter jag här, ja nu vet ni.
äter b&j och är fett mätt, men kan inte sluta... whatever liksom

<3
Trackback
RSS 2.0