25.05.2011 - onsdag

idag så trodde jag att vi började 10 som vanligt.
men nehe, började tydligen 9 idag, så kom en timma försent, woops.
men aa gick till skolan och gjorde inget typ tills det var lunch som fick mig att spy.
lax och potatis med någon sås som var surast i världen, citron yoghurt typ, förklarar allt...
senså stannade jag kvar efter och jobbade med datorkunskapen, så nu har jag 2 uppgifter kvar.
tänkte färga håret ljusbrunt idag och få bort det oranga, men eeh så blev det inte.
blev ännumer ginger, kul.
blev sådär gult upptill och orange nere, wiiiie.
jaja nu ska jag hoppa i säng, eller va, gå till säng, lägga mig i säng? alla lät fet. puss

HEJ GINGER, det är dock lite mindre orange irl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0