17.05.2011 - jag & du

var ledig idag så matte kom hem till mig efter skolan.
av att bara se dig utifrån balkongen gå av en buss flera flera meter ifrån gör mig varm i hela kroppen.
så varm att jag gick ut i bara trosor på tomten för att kunna springa till din famn.
att få pussa på dig och veta att du är min är bland den bästa känsla jag någonsin har känt.
när jag hör dig säga fina ord så blir jag nästan tårögd.
aldrig upplevt kärlek om man jämnför men dig och oss, finaste människa.
tycker det är så kul att få dig sur för du är så otroligt gullig då.
behövde jaga dig i hela huset tills du stängde in dig på toan, exakt så surt är gulligt.
så la du dig i sängen och jag började att rita lite mer på min vägg.
jag & du, japp det är så det är, bara du, vi.
du betyder så himla himla mycket för mig, du är bäst.
och jag är kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0