16.05.2011 - kinesungar <3

mörblerade om rummet, nu ser mitt rum ut som en riktigt rum.
dvs att jag har en säng och inte en stor tigerhörnsoffa, haahhaha.
min lillebror har ju tagit över min systers rum nu efter 2 års boende i gbg.
och jag tycker itne att han förtjänar en stor världsmjuk dubbelsäng, så efter lite hårda ord fick jag den.
hörde nog, ''din jävla hora och tjackhora'' 100, fin lillebror man har <3
ska måla om i mitt rum snart också.
vill ha det ljust, typ så stilrent som min blogg design är nu.
vill ha vita väggar och svart inredning.
sängen är svart och alla mina möbler är typ sbvarta, så inte så stort jobb.
såg nyss på pirates of the caribean, eller hur det stavas.
känner för att sova nu, börjar iaf halv 11 imorn, tur det.
och imorn ska mattebeb sova här, klad hehe. jaja.

haha åh jag ba måste dela med mig av denna video innan jag bär mig av till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0