14.05.2011 - black and white

jahapp vaknade upp hos matte, och sedan kom hampe dit.
då gick vi och köpte hamburgare till frukost, med annanas på <33333333333
åh så gott.
sen mötte jag upp malin i södertälje och umgicks lite.
kom väl hem runt nio och då kom malle och julia hit och rotade i min garderob efter något vitt och svart.
för vi skulle till någon lokalfest här i skogås där det var det temat.
svart var absolut inte så svårt att hitta....... men när det kom till det vita så fanns det bara linnen.
så det slutade med ett vitt linne.
vi drog väl dit runt 10.
massor av gamla kompisar var där, så det var kul.
satt och snacka massa minnen och ja, det var jätte trevligt.
blev ett jävla prat om ''näsringen'' och ''tjurringen'' hahah för i helvete.
fast det var många bra ord också, fast det var väl alkoholen som prata.
och sen var det ett jävla snack om ''SHIT HAR DU RÖKT PÅ'' nej, kallas ögoninflamation förfan.
det hindrar inte mig ifrån att ha kul liksom, duuuh.
vi tog iaf en buss där ifrån som gick enda till utanför min dörr.
bussen gick 03.59, sista bussen som gick så vi hade tur.
la mig dirr när jag kom hem.

du är så fin föredetta bästavän, åh vad jag saknat dig mallisch <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

du passar i tjurring, hihi

2011-05-16 @ 15:57:12
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0