13.05.2011 - fredagen den trettonde, OHOHOH

mig hände det inget speciellt för iaf.
men har sett många som typ ''tappade det och det, glömde det, osvosv''
ja, det var ju lite synd va, oj vad det där lät drygt, mena inte så hihi.
men vi drog iaf ut och satte oss på ett berg vid en äng, samma äng där mina och mattes bilder är tagna.
det var jag talle eddie darion och matte.
dom dansade runt i en ring och var jätte störda.
sen efter någon timma eller så så gick vi till ett dagis och gungade på såndär jättestor gunga,
ser typ ut som en korg om ni fattar vad jag menar?
iaf darion hade hålit i sig i gungan och när han gick av så var hans fingertoppar GULA, och hans handflator var blåa röda lila rosa och svarta.
det var asläskigt alltså, har aldrig sett något liknande.
så då gick vi hem till matte och darion satt och värmnde sina händer under en filt och efter en timma var det borta.
sen mötte vi iaf upp hanna i tc och drog sedan hem till darre.
han hade jätte gulliga katter, och en tjockis katt, hihih den var söt.
vi drog där ifrån runt 2 3 och aa, det var det de.

ja jag vet, bilden passar in jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0