10.05.2011 - tisdag

hade nationella i engelska på morgonen, började halv 9 istället för halv 11, fml mode bre.
senså hade vi multimedia, äntligen har det blivit kul.
vi sitter och håller på att göra egna designer till hemsidor för olika grupper av människor.
vi gjorde till hippie punk nörd skate'are och stekare, haha.
men jaa senså slutade jag tre och då hoppade matte på mitt tåg så åkte vi hem till moi.
vi var hungriga så vi gjorde superstora pommes.
ebba har lurat i mig om någon flygande insekt som typ ser ut som en humla och sedan står helt still i luften och sedan spränger sig själv framför en så det kommer larver på en.
något sånt.
OCH SÅ KOM DET EN SÅN, eller jag tror att det var en sån.
hehe börja gråta och skrek på hjälp och fick panik, matte garva, tack.
men aa vågade inte sitta ute längre sen, tack ebba babe<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0