10.05.2011 - ändra färg åter igen

när mamma kom hem ifrån jobbet så hade hon köpt med sig bloderingsfärg och ljusbrun färg.
så jag började med att bleka håret.
alltså jag tror nog aldrig jag har varit så, vet inte vad.
det kliade och sved som in i helvete, trodde jag skulle bli galen.
alltså jag satt och slog på mitt huvud och skrek, sjöng sånger lutade mig fram och tillbaka som ett retard samtidigt som jag gjorde typ indian ljud.
matte orkade inte med mig så han gick till mitt rum, jag gick efter mohahhaa.
alltså jag satt och kliade konstant i 25 min.
skulle ha i det i 40 min, men jag klarade det inte, hade jag väntat hade jag hamnat på mentalsjukhus som ginger.
anyways så blev det sådär jätte fint <33<3, eller inte, såg ut som en tiger.

så blev det efter blekningen, FETT FINT


senså färgade jag brunt, då kliade det inte alls hihi.
fast det blev lite orange ljusbrunt dock, får färga snart igen när håret har fått vila lite.
vill ha liksom typ askbrunt eller hur man ska förklara. jaja whatever.
ja jag vet, inte en endaste av alla 1000 bilder så får man se mitt ansikte.
men jag var inte på min finaste sida okej! hihi

så här ser jag ut nu iaf :( - :) - :/ - :D - D: - :'(, dunno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0