09.05.2011 - lektion

igår så var jag och matte ute på en promenad ute i fina solen, vi tog oss en tur ner till vatnnet.
det låg fan folk och solade på stranden, haha blev chockad, sommarn är här <3<3<3
men aa senså åkte vi hem till matte och sov där.
försov mig i en halvtimma idag, och matte försov sig i typ 3, haha stackars.
sitter och håller på med photoshop och att göa en egen hemsida nu på lektionen.
hade nyss lunch, låg ute på gräset med ebba och malin och åt glass, nomnomnonmonnonmnononm.
nu ska jag fortsätta och lyssna hejdå.
och btw, vet inte om alla lördag vol.123 syns? för hos mig syns dom inte, och ibland så syns dom här...
jag vettefan men har iaf skrivit 3 inlägg om lördagen, haha :(

finaste beb ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0