06.05.2011 - öroninflamation och döda katter

somnade 2 igår, typ rekord på länge, fett tidigt alltså.
men sen vaknade jag 02.40 av att jag grät som fan och att mitt öra dunkade och fick lite knivhugg härochdär.
så hörde mamma och kom in med en sitodon, älska sitodon <3
sen vaknade jag vid fyra igen och hade ont och var jätte torr i halsen så jag hämta ett glas vatten och somnade om.
sen vaknade jag halv sex och hade ännu ondare så då hämtade jag två ipren.
SEN vaknade jag halv 7 av att mitt alarm ringe, så då stängde jag av och somnade om efter typ 20 min.
senså hade matte ringt mig en massa utan att jag hade hört, fast sen vid typ 11 så hörde jag och svara.
han trodde jag hade dött mohaha.
men aa sen somnade jag om och vaknade nu vid 2.
jobbig jävla natt alltså.
och nu mår jag asilla och mitt öra dunkar och matte sitter i luren och tjatar om att jag ska komma till talle.
asjobbig bög <3
får väl se om jag orkar sen för nu känner jag för att sova.
och justja, drömde sjukt konstiga drömmar inatt.
mycket om ebba och malin att vi typ bråkade, sen drömde jag om katter.
alla katter var emot mig och försökte döda mig så jag började hoppa på alla katters huvud och försökte döda dom.
fast dom dog inte av att jag hoppa och hoppa på deras huvuden, vafan.
drömde om katter pga en eng läxa jag hade igår om en katt tror jag, wtf.
nu ska jag lägga mig i sängen, hejdå

den bilden redigerade jag igår till läxan, som jag tog på sportlovet, fett fin katt <3 alla andra kan dö. skoja hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0