04.05.2011 - närvaro

satt och gjorde en design i typ 3 timmar, sen när jag skulle lägga in den på bloggen så fuckades allt.
blev så jävla sur alltså, fasiken.
så då gjorde jag den jag har nu jätte snabbt och fult bara för att den innan var borta.
irriterande.
vill inte ha en mörk blogg liksom, svart bakgrund, fett ljust.
ska göra om designen och få det att funka, med ljusare jävla färger, satanshelvete.
anyways, gick till skolan idag, började halv 9 istället för 10 bara för att vi hade nationella i engelska.
gick nog bra.
sen slutade vi 12 men jag stannade kvar och skrev lite svenska eftersom jag har ig varning där.
men nu har jag lämna in det som saknades så jag hoppas att det duger bra nu.
efter så åkte jag in till stan med matte, vi köpte ett par varsinna jeans på weekday.
kommer ihåg när det hette cheap monday, eller det kanske det fortfarande gör? men aa då var det billigt iaf.
nu är det ju sjukt dyrt där, jävla mainstream.
kollade min närvaro idag också, den är inte så fin.
när jag kolla tidigare idag stod det 40 % men nu 39 % en bit på vägen iaf hehehhehehe.
men aa, 39 % ogiltig frånvaro är nästan hälften av tiden, helvete vad dålig jag är.

aa, bilden får tala för sig självt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0