05.05.2011 - 00:00

matte kom hit ungeför kl halv 11, blev glad heh.
färgade håret precis innan han kom.
tillbaka till brun, blev lite ljus brun choklad brun aktigt, men vill ha mina naturliga tillbaka ju :<
justja, ändrade tillbaka till gamla designen, blev så irriterad på allt och saknade min färglada design.
så får ha den tills jag orkar göra en ny.
men aa, vi firar 2 månader nu också, eftersom den är efter 12.
Inte så lång tid, men det kommer bli så många fler så då kan man lika gärna fira i förväg hehehe.
vi ska tända lite ljus och göra det sådär jätte mysigt, och jag har mensvärk så ska försöka lura honom till att massera min mage mohahaha.

men ja, nu går vi snyggingar och lägger oss, pusshej


Kommentarer
Postat av: .....

Hej! kan inte du förklara i ett inlägg hur du gör sådär med bilden att den rör sig. skulle vara snällt :) bra blogg:)

2011-05-08 @ 19:27:16
Postat av: Rikardlinn

Very interesting site --- quite informative

2011-09-27 @ 10:03:28
URL: http://rikardlinn.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0