03.05.2011 - gif

har äntligen lärt mig att göra gifs i photoshop.
så nu slipper jag hålla på med jävla makeagif, fast kanske gör det ibladn ändå hehe.
men det var aslätt såfort man fatta.
gick inte till skolan idag, är så jävla dålig, blir arg på mig själv.
ska ändra mig, antingen nu eller i 2an.
vet att jag kommer göra det i 2an iaf för när det väl gäller så gör jag bra ifrån mig.
i 8an hade jag 5 ig:n och resten g, i 9an när jag gick ut så hade jag 3 mvg:n, 3 vg och resten g.
vann årets rookie också hihi, vann 3 pris på skolavslutningen i 9an.
bodde typ på scenen hohoho.
en var för tårttävlingen, som jag camilla och nor vann.
senså vann jag ett stipendium för att har varit ett gott fördömme för skolan eller vad det var, 500 kr hoh
sen sista var rookien, hoho, blev chockad varje gång, mamma blev stolt iaf.
jaja nu ska jag äta moshmosh

blev jävligt snabba pussar för våran del, rekord


Kommentarer
Postat av: Juliette Lindberg

hur gör du såndär bild, fett coolt ju :)

2011-05-03 @ 19:59:06
URL: http://jsvl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0