02.05.2011 - drömmer mig bort och tillbaka

sitter på multimedia lektionen nu och håller på med koder, och har supertråkigt.
sitter och kollar tillbaka på bilder ifrån i somras, åh vad jag saknar moshpit open, helvete.
jag vill se enter shikari och chemical vocation och destine och we are the ocean och notimefor och alla andra helt okej band som var där IGEN.
dock så lurade schemat mig så att jag missade mina älsklingar young guns.
blev väldigt surig när jag hör att dom spelar och när jag springer in på festivalen igen så hinner jag se dom säga tack och att det var deras sista. var inte kul. men ska ändå få se dom om en månad hihi.
för då jag ska till siesta, längtar.
bara en månad kvar, ingenting. försöker få med mig matte men han är lite osäker.
hans babes agust burns red och asking alexandria spelar ju, så whats his probbbb.
men ska iaf dra med malin och ebba osv. tänk er, the kooks spelar också och kadawatha och adept och her bright skies och adrian lux ochochoch... åh denna sommar kommer äga.
för sedan blir det peace n love också, även fast det inte är så JÄTTE värt.
vill iaf se 30 seconds to mars och underoath mest.
och efter det så kanske det blir emmaboda, kanske.
fast det bästa med sommaren är att den kommer att spenderas med min fina älskling

när vi såg på we are the ocean, och tyckte det var kul att knuffas runt i moshen, haha åh lol, saknar ändå

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härlig blogg!

du är så söt jennie! (:

2011-05-02 @ 23:02:36
URL: http://holmqwiist.blogg.se/
Postat av: E V A

hejj, fin blogg!

allt bra med dig? :]

2011-05-03 @ 16:20:03
URL: http://lifebyevaa.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0