16.03.2011 - 2010 i ett nötskal

okej, har suttit och plockat ut 5 bilder jag tagit ifrån varje månad under 2010.
skulle ha gjort detta inlägg i början på 2011, men har inte haft tillgång till mina bilder för att pappas data krascha.
men nu så har morfar fixat hårdiskarna så jag fick tillbaka alla.
saknat dom, så nu blir jag tvungen att ba göra en liten kort genomgång om mina månader.
dom kanske inte visar så mycket om det jag gjort men aa, man får nöja sig med att se alla bilder jag tagit bara.
under november och december är bilderna astråkiga, konstigt... not, nejmen hade väl ingen insperation då.
det tog mig en timma att göra detta inlägg, prick en timma, puuuh
(senså kan man ju trycka på dom mindra bilderna för att se en stor verison, bara så ni vet)
jaja ENJOY om ni orkar kolla igenom alla bilder



           





           




           





           





           





           





           





           





           





           





           





          


Kommentarer
Postat av: camilla

urghhh, du tar så fina bilder.

2011-03-17 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0