30.03.2011 - onsdag mensvärk hata livet men kär ändå

ahap, min morgon var inte så rolig. fyfan.
vaknade halv 6 och typ insåg inte att jag hade ont i magen förens efter typ 5 min av vridning och vändning.
sen när jag vaknade till så kände jag verkligen hur ont i magen jag hade och jag börja gråta.
fyfan har inte känt en sådan smärta på över 5 år.
och det blev bara värre och värre så jag ba skrek och typ dog och typ ba blä.
fattade inte vad som var felet, sen insåg jag att det var mensvärk, KUL.
det kändes seriöst som att någon stack in 100 knivar i magen påen.
så kom mamma upp när hon hörde mig skrika och gav mig 2 sitodon och en värmekudde.
efter typ 40 min så gick det mesta över, bara några småvärkar då och då kvar.
sen somtur var somnade jag om, så det blev ingen skola för min del.
jag som saknade mattebeb och skulle träffa honom på rasten, fasiken.
imorn så ska vi iaf till sergel och gå på bio och se i am number four och efter sova över, behöver honom.
nej nu är klockan halv 5 och jag har inte ätit någonting idag, så nu ska jag upp och göra något.
hejdå.

hörde att personen på ängen var där i precis rätt tillfälle, och att jag inte märkte det förens efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0