25.03.2011 - fredag yepp

idag så vaknade jag och beb, eller vi satte alarm på halv.
fast vi låg och snooza massa, så svårt att komma upp ur sängen när man sover med beb.
men aa sen åkte vi till skolan, och jag mådde så jävla illa, som vanligt.
kändes som att jag skulle spy hela tiden.
så jag åkte till skolan, var där i typ 30 min, sen åkte jag hem. FETT VÄRT.
gick hem och la mig och sov, senså vaknade jag vid 3 och mådde bättre, då åkte jag in till stan.
mötte upp ebba och malin, sen kom matte.
sen åkte ebba och malin hem, eller ebba åkte hem och malin åkte hem till calleballe.
och då gick vi till bk och tjocka oss.
senså gick vi till h&m och matte köpte en asfin baseballjacka, den var så jävla kattig bre.
så köpte vi en varsin hårspray också bara för att bådas var slut.
nu sitter jag här vid datan och matte ligger bredvid mig och sover, hihi nutte, och klockan är halv 9...
trött kille beb ja.
vi skulle egentligen gå på bio idag men vi skulle behöva vänta i 2 och en halv timma då, så vi banga.
nu ska jag gå och vecka lillen, eller lillen, han är längre än mig... men JAJA
imorn ska vi till huset också och gå på spelning, alla mattes buddz spelar typ, han skulle också egentligen.
men joel är typ.. i tyskland!? jaja puss

halvt ego, bättre än helt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0