23.03.2011 - onsdag

jahapp, idag vaknade jag och såg att det var soligt, fick mig peppad.
när jag vaknar och ser igenom fönstret att det är muligt vill jag bara gå underground, blä.
kom dock 30 min försent, woops.
och så var det gallops eller vad det heter till mat, HATAR DET.
blir så jävla sur, det går ju inte ens att tugga på helvetet, bara fettklumpar och senor, nom!?!?!
ibland suger verkligen maten, fast den kan äga jävligt mycket också.
men anyways slutade 2, och skulle vänta på matte som slutade 3.
så satt utanför hans lektion i en timma och vänta, sen åkte vi in till stan, hampe skulle hitta shoes.
han köpte nå nike, och ja matte NAJK, INTE NAJKI :<
senså åkte vi hem.
jag gick och la mig på min soffa, deckade, vaknade av att matte ringde, somnade om.
vaknade halv 9 igen, kul liv.
något äre med mig, är trött HELA tiden, förutom på natten då man ska sova, sen så har jag ingen ork till något.
fett tpl mode, och så jävla trött på skolan, hatare.
jajajajaja så nu vet ni det också mina 28 läsare <3
hahaha, fett mycket, eller, men men det duger gott och väl till lilla mig.

får bli en egobild på mitt lilla öga, eftersom att jag inte har nå nya bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0