22.03.2011 - hörde att våren kommit

efter skolan igår så gick jag och beb hem till honom.
vi spelade lite wow senså åt vi och senså spelade vi the sims hela kvällen typ.
hah, sen låg vi och kollade på tv tills kl 3, sen somnade matte och jag kunde inte sova,
TROTS att jag bara sovit en och en halv timme natten innan.
men men, idag så vaknade vi en kvart innan vi behövde gå, så jag blev klar på en kvart, fett stolt.
somande på soffan i foto, hade tydligen legat och snarkat, känns ju sådär jättekul!
sen vaknade jag runt halv 4 typ och mötte matte sen åkte jag hem.
har legat och sovit tills nu, då klockan är 10, missade dh, fuck, jaja sånt är livet.
nu ska jag fortsätta kolla på couger town och sedan duscha och dö.
btw, ÄLSKA vädret eller vadå?
det känns verkligen som vår ute nu, snön är nästan borta och helt borta på en del ställen.
det var ju riktigt skönt att vara ute idag, vår, sen sommar, sommar, lycklig.
JAJA HEJDÅ BLOGGEN ; PpppPpp

vår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0