21.03.2011 - Måndag

gjorde inget inlägg om söndagen, men kan skriva lite kort.
vaknade bredvid matte runt 5, sjukt segt, och ebba åkte hem typ då, sen åkte matte hem halv 6.
vi båda blev sura för att vi vaknat så sent och inte hann umgås.
men men, lite bakis var man också, ebba såg dock slitnast ut hahaha....
senså kunde jag inte sova på hela natten nu idag, somnade halv 7 och skulle upp 8, en och en halv timme, gr8.
men nu sitter jag i skolan iaf, hade typ nyss lunch och var med matte hela rasten.
ska vänta tills han slutar kl fyra för att jag troligtvis ska sova över hos honom.
men aa, har foto, har inget att göra, sitter och finurligar mig med mac datorerna, alltså, komplicerat!
blir så trött på dom, fett jobbiga, åååh, fkdsngksdfsf,aöäfs.
wellwell
matte slog på min finne idag i matsalen för att jag vägrade låta han gå, taskig kille :(
förövrigt är den fin, och allt kretsar runt den idag, hihihi :D
ska till och med lägga in bilder påren, så stort är det för mig att få finnar! JA MÅ HON LEVA, ja, typ sååå stort.

haha ja, fisheye på andra bilden, inte riktigt så stor är den, fast det kan vi låtsas att den är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0