19.03.2011 - Lördag

okej, vi vaknade jävligt sent, typ runt 5, kändes sådär... inte bra.
men men, så kom ebba hit.
sen började vi fixa oss och matte spelade cod medans...
sen började vi åka in emot söder runt 8.
vi skulle på en lokalfest som daniel och willmer hade fixat.
lokalen hade 3 våningar, rätt så cool lokal faktiskt.
jag hade jävligt kul, ebba och malin vill jag inte ens snacka om... hahhahaha
var kul att vara med beb också, vi kom så bra överens hihi, och kom varandra så mycket närmare under bara en kväll, ännu kärare <3
men jaa, justja det var liite coolt också.
han som spelade dynamit harry i jönsonligan på kollo var där, hihihiihihihi.
var efter honom hela kvällen... BARA för att han var den enda som hade kapsylöppnare på sin nyckel :(
men men, ebba och matte sulle sova hos mig, så vi åkte ifrån lokael typ halv 3 3 eller något.
då gick vi till medborgarplatsen och köpte korv och hamburgare, satt helt jävla perfekt.
så gick vi till lekplatsen som ligger där borta vid tunnelbanan.
senså kom vi hem hit halv 6, ebba deckade dirr, men jag och matte kollade på tv:n tills typ lite efter 6.

ja, månen var väl lite halvstor, men jag märkte knappt någon skillnad












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0