19.03.2011 - Dag 12



Min pojkvän -
okej, min pojkvän, tur att jag har en då så det inte hade blivit tomt på dag 12.
nejmen han heter mathias och är 1 år äldre.
nästan prick ett år, jag fyller år första juli, och han 12:de.
kanske ska berätta hur vi träffades, väldigt knasigt sätt.
men men, vi går ju i samma skola, och nu när jag började i gymnasiet så såg jag en snygg kille i skolan....
dom 2 tjejer i min klass som jag är närmst med nu tyckte också att denna kille var otroligt snygg.
och det slutade med att vi typ fnittrade när vi såg honom och hittade på ett smeknamn för honom.
det slutade med han han fattade och hans kompisar och han började typ driva lite och börja dryga lite.
och senså blev vi alla typ automatiskt ovänner, eller aa typ kolla snett.
jag trodde alltid att matte tyckte jag var asful och bara en liten töntig etta typ.
sen en dag efter en hel termin så blev jag tvungen att skydda ebba lite så jag skrev till honom på facebook.
dom första 4 mailen var typ lite dryga, sen började vi direkt prata som vanligt och så.
sen så addade han mig och vi snackade i chatten, sen därifrån blev det msn och tillslut nummer.
så vi började snacka precis innan jullovet.
och vi snackade i princip varje dag.
sen emot slutet av januari så blev vi riktigt intresserade, och den 27 januari<3
då spelade ju bmth, plus att dom hade signering, så jag och matte bestämde oss för att gå på signeringen tillsammans.
så vi satt typ ute i en kö ifrån 10 på morgonen tills kl 5, frös ihjäl, men fina matte gjorde det bättre <3
ja sen drog vi till konserten tillsammans och det var jättemysigt.
senså när vi väntade på tåget så blev jag lite lycklig, behöver inte gå in på detaljer.
men aa sen fortsatte det efter det och vi började ses på rasterna och efter skolan, och fortsatte så.
sen började vi sova över hos varandra och jag började bli kär.
och nu sitter jag här med en pojkvän som först var killen i mina drömmar, han jag aldrig trodde att jag skulle få,
han jag dreglade efter i korridorerna och alltid hoppades på att någoting skulle hända,
och är nu lyckligare och kärare än någonsin <3
jag tycker att du är perfekt, som när du samlar luften i munnen och jag något konstigt med dina käkar,
sättet du säger ''MIMIMIMI'' på, duvet vårat ord, blir knäsvag varje gång du säger det,
och hur du alltid svarar mig när jag börjar prata på något påhittat bebisspråk, och hur du alltid bygger ett torn med dina hörnkanter du sprarar efter varje rostad macka, och att du alltid ställer upp på mina töntiga kärleksbilder.
allt sånt som just skriker dig är det som får mitt hjärta att slå dubbla volter.
jag är så glad över att du är min och att du är så perfekt och helt jävla fucking bäst.
jag tror att denhär sommaren kommer bli den bästa någonsin, vilket du sa idag, och det ska den också.
att kunna vara sig själv helt och hållet är det bästa med dig, jag behöver inte skämmas över något.
du är min, och det kommer du att vara ett bra tag till, hedersord.
achabopoo likanimo mimi abibi abobo mamoma, översättning: du är helt jävla underbar

länk till listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0