14.03.2011 - Dag 7

Ett fint ögonblick -
just nu så kan jag inte komma ihåg så många fina ögonblick, antar att det finns för många.
men jag ska berätta om ett fint ögonblick med matte, jag tyckte iaf att det var fint.
när vi gick på bmth konserten tillsammans så spelade ju architects också.
och just när hollow crown spelades, vilket är en lugn låt, så höll matte om mig sådär runt midjan bakifrån.
det där lät lite fel, men aa ni fattar vinken.
senså gjorde han någonting med händerna så jag kollade ner.
och då formade han ett hjärta med sina händer, om ni fattar, jag höll på att dö.
det var så fint till just den låten och allt var bara så perfekt, kunde inte ens hålla ögonen öppna heh...
matte gör sånna där söta saker, han är så fin.
men jaa, det där var ett väldigt fint ögonblick för mig, omgivningen och allt var bara perfekt just då.

länk till listan

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0