13.03.2011 - Dag 6

Mina syskon -
okej, kan väl börja med Tina.
eh aa hon heter Tina Maria Hallström och är 20, född 1990.
för ett bra tag sen hoppa hon av skolan och flyttade hem till sin pojkvän i göteborg.
och hon har bott där sen dess.
träffar henne inte så jätte ofta, någon gång varje halvår kanske.
fast hon har varit här 2 gånger nu på senaste, julafton och för typ 2 veckor sen.
hon är väl typ lite längre än mig, så hon kanske är 1,67 eller något, senså har hon svart färgat hår och aa,
lyssnar på oldschool gör hon också, hmmmm....
senså kommer lillebrorsan Jimi Charlie Hallström.
han blev döpt efter pappas idol jimi hendrix, därför han stavas så konstigt.
han är 12 och född 1998.
han lyssnar på fjortis musik och lite skrik också, typ endel låtar som han tycker om.
han håller på med graffiti och är sådär töntig och går runt och taggar och håller på, 12 år, fint.
men han är rätt duktig faktiskt.
förövrigt är han och rätt så kort, vet inte hur kort dock, men aa, vi alla blev korta.
men jag vet inte vad jag ska skriva mer, finns massa, med fett ointressant, hejdå

länk till listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0