12.03.2011 - lördag

okej, vaknade upp bredvid beb, vaknade innan honom så irriterade honom lite tills han vaknade, askul.
vi åt frulle och såntdär normalt man brukar göra.
sedan spelade vi cod, eller aa han spelade, jag kolla på och sa ''DÄR BORTA, SKJUT, MEN SER DU INTE HONOM?''
teamwork, jupp!
senså åt vi wok, älskar mammas wok, asgott.
men japp och efter det så spelade vi ratchet clank, quest for booty.
vi klarade ut hela spelet på typ en och en halv timma, om inte mindre.
och när vi skulle lägga oss så skulle vi kolla på film.
men det blev sådär impuls val och ba, JA MATTE VI SER PÅ TWILIGHT!!!
haha så vi satt på twilight, fast jag somnade typ i slutet, fast shyyy, det förnekade jag till matte... hehe
''nej jag sover inte, är jätte pigg, HEHEHE''

den finaste killen levande, det är du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0