12.03.2011 - Dag 5

En stor dröm -
en stor dröm, hmmmmmm.
min absoluta strösta dröm skulle vara att få åka till thailand.
jag har ju liksom aldrig varit utomlands.... OMG SHIT HARU INTE, ABOOO, ja jag vet..
inte blivit av bara, och flygplan är så jävla äckliga, fyfan.
men aa, jag skulle börja gråta om jag fick åka dit.
drömmer om det asofta, fast det blir aldrig några bra drömmar.
antingen så glömmer jag kameran, eller så funkar inte flygbiljetten, det är alltid nånting som gör att jag aldrig kommer iväg.
kanske en gång har det hänt att jag hamnat i själva thailand, med då fick jag inte bada kommer jag ihåg.
en av mina största drömmar förut va att få träffa paramore och hayley williams, vilket came true, bäst ever.
så nu är thailandet min dröm, JAPP nu vet ni lite om hon som aldrig har varit utomlands dröm.

länk till listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0