11.03.2011 - i väntan på han dendär fina

drog icke till skolan idag heller, men det visste jag ju redan.
hostar så hårt att jag får ont i lungorna och är påväg att spy varje gång, kul.
och senså har jag snytit mig så mycket att min näsa gör så sjukt ont och har börjat flagna, kul.
och ändå så kommer beb hit, han är påväg nu, så snäll.
måste plocka undan lite i mitt rum bara, även fast jag inte orkar, men det är kaos.
planerna för ikväll är fortarande osagda, men vi får se om det blir som det skulle.
annars får vi väl ligga hemma och mysa och kolla på alla saker som går på tv:n ikväll.
nejmen nu måste jag städa. bye.

AV: inställningen på kameran och stark blixt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0