10.03.2011 - torsdag

sov ju hos matte, och vi skulle dra till skolan tillsammans, men...
när jag vaknade så kände jag mig sådär helt snorig och ba helt jävla förkyld,
bara av att fortsätta sova mohaha!
matte har börjat bli lite hängig också, hehe sorry, men aa så han stanna hemma också.
vi vaknade väl vid 1 typ, och jag försökte ropa på matte men det gick inte, hade tappat rösten.
lät som att jag kommit i målbrottet 15 gånger om, hatar förkylningar.
hellre bara feber än att vara snorig och hosta osvosv, suger så jävla hårt.
åkte hem runt 4 typ, är så jävla hängig så det blir ingen skola imorn heller, orkar verkligen inte.
när jag satt på bussen så rann min näsa seriöst 24/7.... stackarn som satt bredvid mig hah.
men nu ska jag duscha och sedan få mat, min favoritmat typ mohaha.
mamma lagar kyckling och pommes men det vill jag inte ha, så hon får laga bacon och tunna spaghetti till mig insted, måste vänta längre dock :<
bacon är seriöst det godaste som finns typ, så jävla OMNOMNOMNONMNOM.
nej nu rinner näsan och jag vill duscha, ciao.

Bildbrist tja, överredigerade bilder duger alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0